Thursday, January 17, 2013

My Favourite Book





This book is really my favourite..... ada a few lagi sebenarnya but today I want to highlight this one.Kenapa? Bahasa takdela berbunga-bunga sangat. Simple and straight forward. Yang buat suka sangat2 tu sebab it gives me ideas to spice up the marriage..... How? That's for me to know and for you to find out! ;-) Hero dalam novel ni ialah Zahrain n herionnya Nawwal Husna.  I don't want to write a review coz I'm sure berlambak blog bagi review. Baca dah banyak kali but  it never fail to amuse me.... Recommended la....esp for the married ones....





2 comments:

  1. sekali pandang ingatkan buku motivasi.
    macam nak kena beli nih.. dah lama tak layan novel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe motivasi la sangat kan..... layan jangan tak layan.... buku ni very the sweet gitu.....

      Delete